Mulle tuli tarve alkaa taas kirjoittaa päiväkirjaa. Sit keksin tän blogi-systeemin ja täähän sopii mulle oikein hyvin.

Tänään oli taas koulua. Viimesiä viedään todellakin. Keskiviikkona on enkun prelit ja sen jälkeen on enää muutama tunti psykaa jäljellä. Wohoo! Ens maanantaina äikkä jatkuu esseellä ja sit on kielten kirjalliset. Ei voi oikein sanoa, että olisin panostanut noihin nyt, sillä koko lukuloma on mennyt ihan kaikkea muuta tehdessä... No, kyllä tässä vielä ehtii. ;)

Koulun lisäks olen nyt panostanut treenaukseen, ja aika hyvin olenkin. Viime viikolla kävin salilla 6 kertaa, uimassa 4 ja kerran pilateksessa. Hööö. Jos lähden kesällä sinne Maltalle töihin, liikunnanohjaajaksi nimittäin, niin täytyy saada kuntoa ylös ja kovasti.

Nyt on sellasta maanantaiväsymystä päällä.. Koulun jälkeen oon vain maannut sängyllä ja dataillut. Ahh, I love my life. ;) Parin tunnin päästä on kyllä pilates, ehkä mä siihen mennessä tokenen. Nojoo, mutta nyt tässä tämä tällä kertaa.

See you later, alligator.